lördag 30 juni 2007

Glas i maten

Känsliga läsare varnas.

Igår skulle jag ju spelat på The Bank. Käkade lite mat hemma innan. Det ramlade ner en glasburk från kryddhyllan som splittrades bredvid spisen och landade på golvet. Inget glas i stekpannan. Trodde jag. Efter typ tre tuggor bränner det till i halsen som f...n. Jag hostar blod. Och det gör riktigt ont. Åker till sjukhuset. De stoppar ner en slang i halsen och kollar. Inget allvarligt. Men jag får nån slags kräkmedel som smakar apa. Fan.

Nu gör det inte lika ont längre. Men jag blev orolig och trodde att mina dagar va räknade. Jag har alltid trott att jag ska dö av att bli lönnmördad - men det här va inte riktigt hur jag såg det - av mig själv.

7 kommentarer:

Anonym sa...

lät hemskt, tycker synd om dig! Tänk om man dog av en burk paprikapulver efter allt skräp man slängt i sig:)

Anonym sa...

Låter illa... Själv fick jag glas i en pizza en gång.

Anonym sa...

Du ska nog tugga maten bättre nästa gång.....


Nä sorry, tur att det inte gick värre...

Anonym sa...

What doesn't kill you makes you stronger...

Anonym sa...

Detta var ju ett klassiskt lönnmördarförsök..... så din dröm är fortfarande vid liv....

Anonym sa...

Läskigt ^.-
Tur att det gick så bra som det gjorde!

(Vågar man fråga hur det blir med spelningen du inte gjorde pga mentalt meltdown när du åt MAT MED GLAS? :S)

Don Tomaso sa...

Spelningen blev inställd. Spelar nu på lördag istället… Och på Café Opera ikväll.