lördag 9 juni 2007

www.punktslut.se

Lördag och det är minst sagt kanonväder. Själv är jag helt slut som artist. Va i Uppsala igår och spelade skivor för drygt 2000 pers. En riktigt lyckad fest. Jag tror Alex lägger upp lite bilder i sin blogg inom kort. Ljudet va bland det bästa jag spelat på. Och mina två första set va riktigt grymma. Det kommer bli fler fester i den här kalibern lovade arrangören Jens. Alex och jag tog taxi till Uppsala och hem. Uppsalachaffisen som körde oss hem igen släppte oss vid Max vid Norrmalmstorg. Jag hoppade direkt in i en taxi för hemfärd till söder. Somnade i taxin innan vi lämnat Gamla Stan.

Det har varit en rekordlång vecka med jobb jobb och jobb. Och så tre utgångar. Det tär på krafterna. Idag ska jag vara hemma och vila upp mig. Ska jobba på dagen imorgon. Bilderna vi plåtade för denimdelen i vår säljbok blev helt enkelt för kassa. Modellen badade i vår smalaste modell. Så idag har vi plåtat om tjejjeansen och imorgon kommer Carlan (som jobbar i baren på Riche) in och agerar jeansmodell för herr.

Har precis ätit en omelett med skinka, paprika och 2 dl riven färsk Pecorino. Till det drack jag en Brahma. Bra frukost. Tror jag fick med hela kostcirkeln faktiskt...

Nu ska jag ta en Päronsplitt ur frysen och kolla in senaste Beckfilmen.

Inga kommentarer: