fredag 29 juni 2007

Freeeedag

Säljmötet har börjat på WeSC. Dagarna är superlånga och det kommer va någon fest ikväll ute på Lidingö. Mötet avslutas imorgon och då är det fest på China. Den ska jag gå på. Lisa Loud spelar. Skön Weaktivist från UK.

I och med att säljmötet är igång så är jag lite småledig idag. Ska göra det alla gör innan den sista varje månad. Betala hyran. Sen ska jag tanka upp kylen. Jag gillar ju att laga mat å så. Men har inte haft något hemma den senaste tiden. Kanske lika bra då jag mest jobbat.

Inplanerat är en middag med Bucket å Steve å sen spelar jag för första gången i mitt liv på The Bank. Eller Sthlm Kök & Bar. Eller Pink. Eller va det nu heter. De här ställena byter ju namn en gång om året. Café Opera har haft samma namn i 27 år. Hursomhelst ska det bli skitkul. Efter det drar jag till La Camera och hälsar på Steve å Bucket. Det blir med andra ord en lång dag för mig med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

långa dagar är bra om det innebär lååååång sömn. så - är din långa dag bra eller dålig? ;)

Don Tomaso sa...

än så länge - bra