tisdag 12 juni 2007

Slopa 50-öringarna

Köpte ett paket cig på väg till jobbet imorse. Stövlade in på 7-eleven och betalade med en 50-lapp. 46 kronor. Killen frågade om jag hade en enkrona men nix - det hade jag inte. Och då får jag tillbaka åtta femtioöringar. Trots att killen har massa enkronor i kassalådan. Jag ber om att få kronor istället men snubben vägrar. Jag frågar honom vilken skillnad det gör om jag eller någon annan får hans sista kronor. Inget svar. Tomte.

Jag går därifrån. Utan att ta med mig min växel.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fan du måste vara riktigt tät.

Don Tomaso sa...

Nej

Anonym sa...

Jo

Don Tomaso sa...

Anonym sa...

Så när kommer du till Uppsala igen? Uppsala saknar dej! Puss

Anonym sa...

Joo

Anonym sa...

Ville ju ha sex med dig senast... /Den stora sexiga