onsdag 13 juni 2007

Gott humör

Den här historien får mig alltid på gott humör.

En anställd i en rätt stor organisation önskar högsta chefen 'God Jul och Gott Nytt År' via SMS. Efter tio minuter får han svaret 'OK'. Jag tycker att det här är bland det roligaste jag hört. Och jag gillar verkligen de båda involverade. Så tänk på den om ni är lite hängiga så blir ni gladare...

Idag har jag spelat golftävling på Ullna. Det gick åt pipan. Kanske kan det bero på att jag jobbade på kontoret till kl 02.00 inatt. Kom hem, kollade CSI. Kunde inte somna. Kollade lite poker på teve sen slocknade jag. Glasmästaren ringde på dörren kl 07.15. teven stod fortfarande på. Sen va det lika bra att gå upp. Hade två möten innan golfen. Nu e jag så trött att jag ser trippelt. Jag ska jobba i natt och måste vara på jobbet kl 22.00. Hoppas på en kanonkväll. Listan ser bättre ut än på länge. Kom förbi. Eller strunta i det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK

Unknown sa...

Högsta Chefen heter Vimal och den Anställda heter Jacob Ramberg. Företaget heter (inte helt otippat) Stureplansgruppen!

Have a nice day! - ok