fredag 16 februari 2007

Guds gåva

Guds gåva till en god natts sömn, välbefinnande och mycket annat stavas helt enkelt Lexington. Allt annat känns lite sämre. Lite mindre skönt. Lite sämre kvalitet. Lexington får mig att må bra. Okej, det kostar lite mer. Men det är det värt.

Jag har länge funderat på att köpa mig en Tempursäng. Sen jag bodde en vecka på Hotel On Rivington i New York hade jag svårt att sova i min säng hemma. Jag funderar vidare... de kostar en del de där Tempursängarna - tills vidare kör jag med Lexington.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tempur kan rekommenderas för sömnen. Man sover verkligen utan att vakna, hela natten. Det tar dock ett tag att vänja sig.

MEN det finns ett aber. Den är knappt knullbar. Det går fan o köra varsomhelst utom i en tempursäng. Den liksom absorberar upp de goda vibbarna. Mycket sämre än vad som teoretiskt verkar möjligt.