fredag 9 februari 2007

It's A Menace

Killen till vänster på bilden heter Kris Menace. Han har inte blandat drinken jag håller i handen. Han har däremot levererat den bästa laid-back-housen på mycket länge. Jag drabbades av tunghäfta och visste inte vad jag skulle säga. Det bästa med det här att han kom dit med Axwell. Och jag försökte förklara för honom också. Nu talar jag inte flytande skånska så det blev lite blandat samtal.

Första gången jag träffade Axwell va på en Viking Line Kryssning för tio år sen. Han turnerade med en kommersiell klubb som åkte land och rike runt med en hel crew och de kallade sig 'Dreams'. Jag sågade som vanligt konceptet vid fotknölarna och läxade upp alla involverade. Axel och jag hade dock några gemensamma vänner som hängde i min hörna på urgamla Kharma. Där klickade vi. Idag gör Awxell remixer och skriver egna låtar som har tanke och feeling. Jag gillar verkligen när det går bra för mina vänner...

2 kommentarer:

Carolina Martin sa...

rrauwr

alexblog.se sa...

Jag vill att du Tomaso börjar göra egen musik för jag vet att du har det i dig!! /Alexx