måndag 12 februari 2007

After Eight

Min mamma var här och hälsade på i helgen. Vi fikade och snackade lite skit som vanligt. Min moster Kerstin och brorsan va också med. Och som en liten fikapresent fick jag en krukväxt som sällan behöver vatten och en låda After Eight. Sällan man äter After Eight. Men det är ju faktiskt riktigt gott. Här följer ett utdrag ur Nestlés produktpresentation: "After Eight är ett av Sveriges mest kända, älskade och sålda märken inom askchoklad. Året runt - till julen, påsken eller festen är After Eight det självklara valet Ät After Eight som "den lilla kakan till kaffet" eller varför inte till desserten. After Eight på päron i ugnen blir en delikatess."

After Eight i ugnen på päron är en delikatess jag ska testa ikvälll

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan ju inte läsa din blogg.. blir så himla hungrig jämt av att läsa den! Lät väldans gott med päronen...