tisdag 20 februari 2007

Onsdag i kikaren

Lillördag, piglördag - onsdagen har haft många namn genom tiderna. På sista tiden säger många 'Café Opera Onsdag'. Och denna onsdag får vi finbesök. Kommer du i tid så bjuder jag på en förfriskning.

Idag gör vi klart detaljerna för Schooltender Challenge med vår nya huvudsponsor. Jag ska se till att årets pris blir något som får den kräsna att tappa brallorna.

Emelie Åkerlund, tjejen som har Ordjakten på TV4 jobbade en gång i tiden på O'Learys på Kungsholmen. Då va hon snäll, blyg och jävligt söt. Nu skriker hon och babblar på så att man hellre slår på P2, blir kristen och bara vill flytta utomlands.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mannen, myten... Fick mig just några riktigt bra garv, vilket behövdes. A 40 graders feber, E 40 grader igår ngt bättre idag. Välkommen till förorten!! Tack och lov några dagar inbokade på en Stockholmsnära herrgård i nästa vecka. De har bla.separat rum med sköna fåtöljer och ett riktigt ok gammalt bord fyllt med konjak, "calva" och armanac. Livet är inte rättvist, men vi kan inte ta hänsyn till det. Skall passa på att sätta mig i deras utebad och njuta av stillheten innan jag går och avnjuter en femrätters med tillhörande ädla druvor.. Kan säga att jag behöver det nu.
Sven Hedin!!!

Anonym sa...

Jag känner Emilie och hon råkar vara hur gullig och trevlig som helst fortfarande!