fredag 16 februari 2007

Tvättstugan

Idag huserar jag i tvättstugan fram till kl 11.00. Tvätten har samlats på hög och numer hittar jag inga 'äkta par' i strumplådan. Å andra sidan så är det sällan man gör det. Därför brukar jag en gång om året tömma strumplådan i sopkorgen. Bege mig till HM och köpa 30 identiska par nya strumpor. Det brukar dock ta max fyra fem tvättar så passar ingen av mina nyinköpta strumpor ihop med något annan. Helt sjukt. Jag antar jag inte är ensam om detta problem. Men va fan det är ju bara strumpor. Livet går vidare.

Läste på internet att krogpersonal är drabbade av uteblivna löner här. Ägarna stack med pengarna. Jag hoppas att de får skaka galler resten av livet. Tänk att oseriös verksamhet aldrig lönar sig på sikt. Jävla korkskallar...

1 kommentar:

Cicci sa...

När jag blir rik.. eller iaf lite mer rik än vad jag är nu ska jag aldrig mer tvätta strumpor utan bara köpa nya hela tiden!