tisdag 13 februari 2007

Min tisdag so far…

Detta har hänt:

Jag vaknade - legat kvar i sängen och kollat runt bland tevekanalerna. Arbetslöshetsteve med tråkiga 'ring-in-och-gissa-ordet'-tävlingar.
Hämtat posten - ett kuvert från Skandia som berättar att jag kommer få 217:- i månaden när jag blir pensionär samt en inbjudan till JayMJay's modevisning på Café Opera på fredag.
Kokat thé och rostat mackor - se tidigare inlägg.
Kenneth ringde - vi arrangerar efterfesten för filmen Apocalypto som sthlmsfinest visar nästa onsdag den 21/2. Får du en inbjudan - gå. Filmen e suverän.
Werséns i Åre ringde - de ville att jag ska komma upp och spela på söndag. Jag tackade Ja och de skulle återkomma.
Jag ringde min fd arbetsgivare - de budar över alla mina kartonger efter lunch. Då får jag hem bland annat alla mina skivor (ca 3500 CD skivor) som har stått på kontoret i två år. Så nu måste jag städa iordning mitt lilla förråd.

Rösta fram min blogg till en bra placering genom att klicka på rosa knappen här under:
Stureplan Topp 100

Inga kommentarer: