måndag 3 december 2007

Behållning

En mycket omvälvande dag går mot sitt slut. Vaknade tidigt med en orolig känsla i kroppen. Den har suttit i hela dagen. DJ Baren satte sina spår. Trots att jag var hemma ganska tidigt. Kommer ihåg att jag och Özze åkte typ samtidigt. Han hade varit i Berlin i helgen och jag hade varit i Göteborg. Egentligen önskar jag inte att det va tvärtom. Bara lite.

Men min stora behållning av helgen va givetvis att hänga ut med alla gamla kompisar. Jesse, Hasse, Bengt, Anders, Fredde, Jonas, Roger, Rickard, Bosse och Håkan. De flesta lyckliga familjefäder. Gifta sen ett par år tillbaka. Några med två eller tre barn. Egentligen är vi ett gäng väldigt olika människor idag. Men för 20 år sen va vi omöjliga att separera. Mer eller mindre samma inställning till livet och precis samma intressen. Detta gör att det är väldigt enkelt att umgås idag. Alla har ju givetvis sina sidor. Kanske allra mest jag.

Konstigt nog hade knappt någon med sig kamera. Den här bilden är tagen av min telefon. Jag e ingen vidare fotograf. Men de e ju inte lätt att plåta fult folk.


Imorgon ska jag ta tag i några små jobb som blivit liggande. Dags för Dexter. Fortfarande världens bästa teveserie (tills någon ny bra dyker upp).

Inga kommentarer: