onsdag 12 december 2007

Skum dygnsrytm

Mat- och sovklockan

Jag har hamnat i vad man kan kalla en konstig dygnsrytm. Jag vaknar mitt i natten och kan inte sova. Det här får till följd att jag somnar om vi halvsju på morgonen och sedan sover jag bort halva dagen. Sen somnar jag på soffan igen vid femtiden för att slagga ett par timmar. Vet inte riktigt hur jag ska komma tillbaks. Det handlar antagligen om att aktivera sig lite mer där vid femrycket.

Igår kväll va Alex här. Vi kollade Champions League. Jag spelade på oddset för första gången på typ två år. En ganska enkel trippel. Enkla segrar för Liverpool, Porto och Chelsea. Det sket sig fullständigt då Chelseas stjärnor inte kunde göra mål på ett redan avsågat Valencia. Whatever...

Idag är det onsdag. Och jag jobbar som sagt va INTE på Caféet ikväll. Det kommer kännas mycket mycket konstigt. Jag har antagligen inte missat fler än åtta-nio onsdagar de senaste tre och ett halvt åren. Och att gå dit utan att arbeta finns inte på kartan. Inte i dagsläget i alla fall. Bara att önska mina forna kollegor lycka till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

real madrid då ? :) de är ju bäst

Anonym sa...

du kommer dessutom inte vara bakis på torsdagar. Härligt! Du kan gå ner till Eriksdalshallen och simma istället. Ett par snygga badbrallor och sen är du igång. Skämt åsido, lycka till med ditt nya jobb.