tisdag 11 december 2007

Ny mix på NRJ

I förra veckan gjorde jag en ny mix åt NRJ. Idag kom den upp på deras NRJ At The Club's hemsida. Så nu kan du lyssna på några av mina favoritlåtar just nu i din dator. Klicka här.

Den blev ganska bra. Andra låten i setet är dock en setrip så det ligger kvar någon radiojingel i låten. Pinsamt. Men vafan. Låten e grym.

Traxlist.
Tiesto - Break My Fall (Jerry Ropero)
Taito Tikaro & J. Louis & Ferran Feat. Clarence - Shine On Me (Robbie Rivera)
Jucie String - Sex Weed (Laidback Luke)
Yazoo - Don't Go (Laidback Luke)
Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Dada Life)
Axwell - Submariner (Original)
Wawa - No Problem (Chris Montana)
Chris Lake & Sebastian Leger - Word (Original)
Sunloverz - Show Me (D.O.N.S)
Nick Terranova - Shake The Wall (Original)

Sympunkter mottages mer än gärna i kommentarsfältet.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Grymt brorsan! Inte så konstigt att Stureplansgruppen satte tänderna i dig... Nu ska vi köra hårdare än någonsin! Fotboll ikväll och lite bira blir en perfekt kick-off.

Länge sedan vi hade lite male-bonding.

Anonym sa...

Hej, Snälla DT, vilken headphone-modell rekomenderar du? jag vill ha de som spelar högst och bäst ljud :)

Don Tomaso sa...

Jag använder konsekvent mina Sony MDR V700. De funkar för mig. Och jag spelar HÖGT.

Anonym sa...

jag funderade mkt på de där från WESC

Don Tomaso sa...

Om du ska ha ett par hemmalurar räcker det med Premium. Ska du däremot ha ett par lurar som kräver att det är tyst runtomkring måste du ha DJ Pro modellen.

Finns på WeSC butiken på Kungsgatan 66.

Anonym sa...

okej, tack för hjälpen, jobbar du där eller? jag vill ha såna som tar sig från hela omvärlden, där bara jag och musiken finns.. tack för all hjälp !

Don Tomaso sa...

Jag jobbar inte i butiken. Och det är DJ Pro luren du ska ha…