tisdag 4 december 2007

Fel uppgift


Jaha. Vi kom inte 6:a på DJ Baren i söndags. Vi fick 106 röster och placerade oss på en mycket hedrande 4:e plats. Precis som förra året. Ett stort tack till alla ni som röstade på oss. Och ett superstort plus till Karl OP som gjorde (i mina ögon) ett av årets absolut bästa arrangemang på en nattklubb. Fortsätter han att leverera den här typen av fester kommer han att gå mycket mycket långt. Och det är han värd.

Det verkar dock som alla som röstade fick ett bekräftelse SMS på att rösten gått fram. Det fick aldrig jag. Så min röst räknades nog inte. Och Alex röstade på Esque. I morgon finns dock möjligheten att höra den grymma musiken vi levererade i söndags igen. Dock utan Alex. Men med Backwall. Och mig. På Café Opera givetvis.

Nu ska jag nog laga lite mat. Funderar på att laga lite tisdagspasta med någon slags kyckling å curry. Mmmm.

Dagens låt: Maskinen - Alla Som Inte Dansar (Dada Life Remix)

1 kommentar:

Anonym sa...

300 groupies och bara 106 röstar, vilka röstade resten på? :P