fredag 7 december 2007

Nya tider

Efter att ha varit ansvarig för Café Operas onsdagar sedan 2004 slutar jag nu min tjänst och går vidare mot nya roliga och spännande uppdrag inom Stureplansgruppen. Ett beslut som jag våndats med ett längre tag. Att överge en arbetsplats som jag till och från arbetat på i mer än tio år är inte lätt. Och det kommer antagligen kännas mycket mycket konstigt att besöka Caféet utan att arbeta där.

Jag vill passa på att tacka all fantastisk personal, vakter, garderobiärer, kockar som jag arbetat med på Caféet genom åren. Men framförallt vill jag tacka Alex Lewerentz, Abbe Ibrahim, Micke Trygg, Jonas Ghauri, Jocke Agerback, Daniel Boudal, Micke Löfstrand, Janne Ljunggren, Sandro, Dennis, tjejerna på ekonomiavdelningen, Nourdine, Krona, Danne & Göran i Operabaren, Rebecca Scheja, Kristian Mirch, Natti, Mille och Backwall. Samt alla promotors som arbetat med mig under tiden. Ett stort tack till Fredrika på Finest. Jag vill även tacka alla gäster vi har haft under alla dessa år. Utan er hade framgången uteblivit. Vi har haft jävligt kul tillsammans. Det tror jag de flesta håller med om. Att glömma alla samarbetspartners som jag jobbat med vore givetvis tjänstefel. Utan er hade onsdagarna varit som vilken tisdag som helst.

Det som började som en rolig grej för tre och ett halvt år sedan är nu över även för min del. Onsdagarna som jag och Alex skapat på Café Opera kommer antagligen leva länge framöver. Även fast vi båda är borta.

Jag går nu en spännande framtid till mötes. Och jag kan knappt vänta på att sätta igång nya projekt med mina nya kollegor. Min nya e-mailadress är dontomaso@stureplansgruppen.se och jag behåller mitt telefonnummer. Läs mer på stureplan.se - klicka här.

Skicka gärna ett lycka till mail. Det kan jag behöva.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Puss på dig brorsan! Nu kör vi ;)

Anonym sa...

Lycka till Don! De har varit en kul tid! Puss

Anonym sa...

lycka till "dt"!!!!

skickar med en liten komihåglista till er på spg.....

Dagar när don t är kinkig:
*skicka på honom en jack & cola (blanda i flaskan) och ett snabbt järn, gärna baileys mint......

Dagar när don t är "skitnödig" (nervös, förväntansfull etc etc)
*skicka på honom en stadig seaman, det funkar alltid

Dagar då don t är på "bjuda kändisar på järn humör" (typ jonas ghauri....)
*skicka på dem advokaat järn (jag vet, ganska gay men mjölkbaserat ska det tydligen va....)

Dagar du vill jävlas med don t (om du nog vågar...)
*överdriv allt. typ 27 drinkpinnar i glaset, ytspänning, 300 lime i drinken, vill han ha en stor drink så blanda i en vas etc etc (ja du hajar nog!)

höll på att glömma en sak:
*alex lewerentz, don´s vapendragare, vill alltid bli serverad rikligt med tabasco i alla sina drycker......

janne ljunggren