onsdag 19 december 2007

Moderna klassiker

Klockan närmar sig ett natten till onsdag. Har precis vaknat ur en fyra timmars nap på sofflocket. Kan bli knepigt att få till nattsömnen. Fan vad klantigt. Men det händer även de bästa. En modern klassiker helt enkelt.

Dagen har varit rolig. Några mycket givande möten. Några kanske lite mindre. Dessutom ringde min gamla klasskompis Danne. Har inte hört av honom på mycket länge. Samtalet blev lite halvkonstigt men vi ska träffas och ta en fika efter helgerna sa vi. Ska verkligen bli skitkul att träffa honom.

Har fixat några julklappar under dagen. Jag gillar att köpa presenter. Det är ju givetvis kul att få också. Men jag kategoriserar mig nog mer som en "giver".

Imorgon är det onsdag. Micke Becker har releaseparty för sitt nya Loft magasin på Dry Lake. Ska försöka åka vidare och lyssna lite på Steve Angello på Esque. Kanske Caféet också.

På torsdag är det dags för Absolut Disco festen på Sturecompagniet. Ett av min första evenemang som jag ordnar inom Stureplansgruppen. Med tanke på alla osningar jag fått kan det här bli början på ännu en moderna klassiker.

Ett av mötena idag var med nyvunna bekantskapen med fantastiska Anders och Jessica på Artilleri2. Vi kommer antagligen göra en hel del roliga grejjer framöver. Jag ska spela lite skivor på fredag. Dagtid. Från kl 16 till 19. I butiken. Kom gärna förbi. Drick ett glas bubbel och köp de sista julklapparna. Det finns en liten evenemangsbeskrivning på Facebook. Adress: Artillerigatan 2.

Natti!

Inga kommentarer: