måndag 22 oktober 2007

Facebook

Dags att prata lite Facebook igen. Lustigt nog har ingen "Met Me Randomly" längre. Det finns dock ett par grejjer på Facebook som är lite intressanta. Alla applikationer man kan lägga till till sin presentation. FunWalls, Super Walls, Where I've traveled osv mm etc. Alla mer eller mindre onödiga. Jag har dock under ett par veckors tid slagit ihjäl tiden med att spela No Limit Texas Hold Em' Poker. Man spelar inte med "riktiga pengar" utan med poäng. Vilket kan tyckas helt meningslöst. Jag har dock tagit det här ganska allvarligt och försökt lära mig att spela nätpoker. På alla olika nivåer. Jag har skrapat ihop 10 gånger mer poäng än någon av mina 950 vänner på Facebook. Så nu har jag faktiskt blivit hyfsat duktig. Mina tidigare försök på "riktiga" pokersajjter kan sammanfattas i ett ord. Pank.

Men snart ska jag göra ett nytt försök.

Inga kommentarer: