måndag 15 oktober 2007

Portad

Dagens roligaste nyhet är givetvis att Ebba Von Sydow har blivit portad från Stureplansgruppens krogar, i tre år. Det är ju så roligt att man baxnar. Vad tjänar man på att porta henne? Hon måste ha sagt eller gjort något riktigt dumt. Har dock hört att hon kan vara en riktig snorkfröken mot folk på krogen. Det kan man få gult kort för. Men inte avstängd i tre år. Själv var jag portad på Köket varannan månad hela år 2004. Det va ingen förlust direkt, men ändå. Hon skriver själv i sin blogg:

"Jag har heller aldrig tidigare blivit portad från någonting. Jag har aldrig knarkat, förstört något eller blivit utslängd från krogen. Jag går ut med mina vänner och jag betalar för mig. Vi köper våra egna drinkar, vi sprutar ingen champagne och vi är aldrig ute efter att skapa bråk eller uppmärksamhet. Och nej, drinkkastning är naturligtvis inte någon hobby jag ägnar mig åt - eller någon trend jag tror på hösten 2007."

Fy fan hon låter ju så tråkig att hon borde bli portad bara för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon hade tydligen slängt ett glas vin på ngn!

Anonym sa...

Om hon nu gjort det, släng ett glas vin på den dära VD är det väl helcoolt. Som VD är det en mänsklig rättighet att få vin slängt efter sig. :)