fredag 19 oktober 2007

Skaldjursplatå

Ikväll blir det inget annat än en skadjursplatå på Sturehof med Rickard. Först fördrink på Teatergrillen. Sen drar vi till Café Opera och har lite roligt med lite vanligt folk.

Jag har gjort en runda hos lite olika leverantörer idag inför en hemlig fest imorgon. Återkommer med info på söndag. Kan dock meddela att det finns sprit så det räcker till halva Stockholm. Till det äter vi Tacos. Bland annat.

Såg filmen 3:10 to Yuma med Russel Crowe igår. Riktigt bra film. Såg filmen Funny Money med Chevy Chase igår. Riktigt jävla skitusel film.

Laguppställningen till nästa NRJ At The Club, onsdag 31/10, blev klar idag.
23.15-00.00 Alf Tumble
00.00-00.45 Benji Of Sweden
00.45-01.30 DonTomaso
01.30-02.15 Darwin & Backwall
02.15-03.00 Sandro Monte

1 kommentar:

Anonym sa...

Hamnade på avvägar och plötsligt var jag här. Vet knappt vad flipper är.. och kräftor,de ser bara arga ut. Stureplan är en planet som svävar för sig själv och Jesper Sahlén en lika bra barnskådis som Anton Glanzelius. Anton får mig att tänka på kokosnöt med povel ramel och tvåtusensju när alla bara går och dör. Till och med Ingemar Bergman. Du verkar vara en kreativ typ och så får jag bara gratulera dig till att få dela skaldjur med Sveriges spänstigaste spontan-frontfigur. Viska nåt snällt till honom från mig. puss puss