torsdag 11 oktober 2007

Fullspäckad fredag

Imorgon är schemat fullspäckat. Kl 09.00 blir jag upphämtad av Rickard. Vi ska spela skogsbanan på Ingarö GK. Vi slår ut vid halvelva. Hoppas det blir ok väder. Regnar det vetefan om det blir något. Men det märker vi då. Annars kanske vi drar och spelar flipper.

I morgon kväll bär det av till Uppsala. Stor spelning på Vinterträdgården. Lineupen e bättre än bra. Jag, Alex och Micke från The Attic. Ska bli så jävla roligt att spela med Alex igen. Det är verkligen något jag saknar som fast punkt i min tillvaro. Arrangören räknar med närmare 1700 gäster. Ljudet kan vara det bästa vi någonsin spelat på. Och enligt Alex hade de närmare 30 movingheads, strobbar och rök. Jag öppnar golvet vid midnatt. Sitter och finslipar detaljerna. Det kommer bli en blandning av mina senaste favoriter. Öppnar dock med en en floorfiller. Det lönar sig alltid. Det verkar också som några polare hänger på upp från Stockholm. Najs...

Bjuder på en bild från gårdagen. Den va lite för avancerad för Finest. Eller snarare för Michaela.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Don Tomaso, jag har läst din blogg nu, den e stört skön, väldigt underhållande och "innehållsrik"..
Eftersom du nu e DJ och jag antar att du spelar näst intill bara house, så jag undrar vad du tycker om mer kommersiell Trance, som Paul Van Dyk, Armin Van Buuren etc...

Johan

Anonym sa...

Kanske dyker upp imorgon. Kan bli kul som fan!