lördag 6 oktober 2007

Hemma igen

Hemma efter en fantastisk vecka i Portugal. Jag hoppas verkligen att jag kommer åka tillbaka. Min mamma är världens bästa och jag hade inte velat åka dit med någon annan än henne.

Flygresan hem va verkligen jobbig. Min tandvärk är just nu på gränsen till olidlig. Ska till tandläkaren kl 13.00 på måndag. Vägrar att åka in till någon akutläkare. Då kan det bli vad som helst. Fan, det börjar bli en otrevlig vana att ha tandvärk. Ny penicillinkur. Och fyra olika sorters painkillers. Den här gången är det en framtand som spökar. Överläppen har svällt upp till dubbel storlek.

Nu ska jag laga lite tacos. Får väl köra dom i mixern. Tugga är inte att tänka på.

Igår och inatt har jag catchat upp alla teveserier jag missade förra veckan. Fem timmar med:
Weeds
Californication
Curb Your Enthusiasm
Prison Break
Heroes
Simpsons
Shark

www.braskit.se

1 kommentar:

Anonym sa...

www.brakskit.se