fredag 26 oktober 2007

Musikvideos

Man kan väl tycka lite vad man vill om ungdomskanalerna som visar musikvideos hela dagarna. Själv använder jag mig ibland just av dessa som bakgrundsmusik när jag sitter och jobbar eller gör något annat när jag befinner mig hemma.

David Guettas hits är ju ett faktum. Men den som gör hans videos borde fan få sparken. Klichéer och supersnygga tjejer blandas med töntiga killar och matkastning. En helt overklig kombination i det verkliga livet. Nya videon till "Baby When The Lights" är århundradets lågvattenmärke. Alla kategorier. Man undrar nästan om producenten va packad när han gjorde videon. Och i det här fallet gör en dålig video låten outhärdlig att lyssna på.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad heter den där house låten som du körde igår på cafet som låter som björk jag tror att det är en islänning som har gjort den??