tisdag 16 oktober 2007

To do list

Idag ska jag ha ett par möten samt göra några ärenden på stan. Ikväll blir det andra bullar. På riktigt. Följande ska prickas av innan jag kan ägna mig åt kvällens aktivitet:
• Möte med Select DJ
• Lunch på Mocco
• Möte med Camilla Thulin & Niklas Palmklint
• Lämna in två par jeans till min skräddare. Ett par för lagning (bowlingolycka) och ett par för uppläggning (lite för långa).
• Reda ut ett par olika frågor som dykt upp under helgen och måndagen.
• Sova middag.

Just nu har 942 vänner på Facebook. Flera känner jag mycket bra. Några känner jag ganska bra. En del känner jag till. Och några vet jag inte ens vilka de är. Och jag citerar min vän Jesper Salén rakt av:
"Det som stör mig mest det är när någon, flera månader efter att man blev vänner på Facebook, skriver in att man "met randomly". Som om dom ägnat flera månader åt att fundera på hur man känner varandra."

Vill du ha mig som "met randomly" kommer jag radera dig från min vännerlista. Kanske ingen förlust för någon av oss. Men hellre har jag någon som inte preciserar oss som om vi "met randomly" än överhuvudtaget.

Har gjort lite research i fallet Ebba Von Sydow. Och det har visat sig att hon hällt/spillt vin på Stureplansgruppens VD.

Fyyyy Ebba. Gå korgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dem du inte känner kanske helt enkelt gillar din blogg!