tisdag 9 oktober 2007

Gävlebor i Diasporan

Jag känner mig nostalgisk. Min barndomsvän Rickard Olsson har skapat en grupp på Facebook som heter Gävlebor i Diasporan. Eftersom jag växte upp i Gävle är det riktigt jävla roligt att återknyta små ytliga facebookkontakter med sina gamla polare från gymnasietiden. Dessutom verkar det som alla letar i sina mest gömda kartonger i vindsförrådet efter bilder att ladda upp.

Sjukt kul. Jag önskar nästan att jag va 17 igen. Spela Skateball och Defender på Princess. Förfesta på GBK och gå till Fenix. Skolka från engelskan som låg mellan 15.10 och 15.40 på torsdagar efter dubbeltimme i gymnastik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, du och jag fick väl omtenta en julhelg. Själv hade jag mindre än 15% närvara, fast den terminen låg engelskan på onsdagar.