fredag 12 oktober 2007

Fredag so far

Har precis kommit hem från en golfrunda i vind, regn och ruskväder. Ingarös skogsbana är inte ens kul i fint väder, med topless caddie och fri champagne efter varje slag. 20 poäng får avsluta säsongens golf. Fick stryk med en poäng av TurRickardOlsson. Det kostar mig en skaldjursplatå. Men det gör inget. Det har jag råd med.

Pratade precis med min gamla sambo, Fredrik Thunved. Han ska fixa fram alla gamla 80-tals tevespel. Typ PacMan, Defender, Donkey Kong till oss. Fan vad kul.

Snart drar jag till Uppsala. Ikväll blir det åka av för Uppsala.

2 kommentarer:

Unknown sa...

downloading... game on!

Anonym sa...

TUR!!!! Att vinna med ett slag när du har 20 å jag har 21....... jag ska suga på varenda kräfta på vår plateau å le mellan sörplingarna!!! MEn jag går gärna skogsbanan å för stryk om du fixar två top-less caddies å lite skumpa vid korthålen.
Hoppas det går bättre i U-sala än på INgarös skogs idag, mannen!!! :-)

Rickard