måndag 29 oktober 2007

NRJ At The Club Oktober


Eftersom Café Opera och MTG Radio arrangerar månadens höjdpunkt för många många kroggäster här i Stockholm kan det vara kul att informera dig som läser min blogg om denna månads evenemang. Nu på onsdag, den 31/10, alltså (klicka på bilden ovan). För gästlista å fri entré fram till kl 23.00 maila ditt och dina vänners namn till onsdagar@cafeopera.se.

DJ Line up å spelordning
ca 23.15: Alf
ca midnatt: Benji
ca kvartiett: Jag
halvtvå: Andreas & David
Sista 45: Alexander

Mer eller mindre bekräftade till November NRJ At The Club är mina vänner David Roiseux och Rasmus Faber. Credd vs kommersiellt - det funkar ju aldrig - kanske några säger. Faktum är att vi ligger betydligt närmare varandra än vad många tror. Och det är det som gör att våra onsdagar funkar i allas läger.

Jag saknar min vän Alex mer än någonsin på onsdagarna. Hans själ vilar dock tungt över dansgolvet och i varenda hörn av Café Opera varje onsdag.

Vi ses nu på onsdag!

1 kommentar:

Unknown sa...

...och nästa NRJ @ the Club (november) så är det inte bara min själ som är där... även en livs levande Alex som är med och spelar!!!

Då jävlar brorsan... då blir det som back in the days!!