torsdag 4 oktober 2007

Portugal 72h

Nu är golfen över i Portugal. Totalt blev det fyra rundor. 2 x 33 poäng. 1 x 35 poäng. 1 x 36 poäng. Jävligt bra facit med andra ord. Jag kan verkligen rekommendera alla som spelar golf att åka hit. Grymt trevligt.

Det som gäckat mig under hela resan och ett par veckor tidigare är min tandvärk. Har ont som fan. Är helt nerdopad på painkillers. Alvedon, Ibumetin och några andra märken. Jag äter så många jag kan så fort jag ser någon. Oavsett om de inte hjälper eller att dosen redan är uppfylld. Det spelar ingen roll. Det är psykiskt. Är det ett vitt runt piller så är det bra. Det enklaste är givetvis att gå till tandläkaren. Och det ska jag göra på måndag. First thing.

Imorgon bitti flyger vi hem igen. 4 timmar med TAP. Flygplansmaten vi fick på nervägen va nog det märkligaste jag sett. Det gick absolut inte att äta i alla fall. Jo förresten. Morotskakan som man skulle ha till kaffet gick ner.

Hemma strax efter lunch. Längtar redan till min säng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Don för fan! Så länge du har 22 i hcp så suger dina poäng! Träna ner dig till 18 i alla fal och försök komma under 90 slag. Du skall dock ha cred för att du räknar slag.