torsdag 11 oktober 2007

There's something about söder…

Kom precis hem från en magisk kväll på Café Opera. Jag ljuger inte. Vilket jag inte har någon anledning att göra. Det är egentligen helt fantastiskt hur många som kommer till oss en tidig onsdag i oktober. Det va tamejfan knökfullt.

Min bättre vän och granne Thomas Sunesson hade med sig sina amerikanska representanter från klädmärket Z-Brand till oss ikväll. De fick en resa utöver det vanliga. Jag hade dessutom en t-shirt (longsleeve) på mig från dom (utan att de visste om det). Vilket blev grymt uppskattat. Givetvis.

Shit va kul det va att spela skivor. Två veckor från CD spelarna är som två veckor utan sex. Det vill säga uthärdbart men inget mer.

Det roligaste hände dock när jag klev in i porten hemma. Någon har satt upp en lapp i farstun. När man läser det här vet man att man kommit hem till Södermalm. (Klicka på bilden och läs!!!)

Inga kommentarer: