söndag 25 november 2007

Kursändring


Har klurat lite här hemma under helgen. Jag måste göra en liten kursändring i mitt liv. Det kan handla om att skaffa sig nya arbetskamrater. Äta lite godare. Skaffa tjej. Eller kanske börja simma. Något måste hända. Just nu känns mitt liv som ett stort jävla ekorrhjul som upprepar sig vecka efter vecka.

Kanske kan det hända något kul redan imorgon. Ska nämligen träffa en agent som ska börja "sälja" mig som DJ runt om i Skandinavien. Vi får se.

Ikväll spelar Happy Mondays på Berns. Funderar på att gå dit å lyssna. Sen spelar The Shapeshifters på Café Opera. Discohouse i all ära men det känns inte riktigt rätt på en söndag. Jag har i och för sig hållit mig hemma hela helgen men denna vecka händer det en hel del viktiga prylar som jag måste ta tag i.

Till helgen ska jag till Göteborg. Spa. Middagar. Tanken va att vi ska gå på Bingolotto på söndagskvällen oxå. Men det kommer jag inte att hinna. Det är ju Årets DJ Bar då.

PS. Fick ett mail från tidningen Pause. Jag hade rätt. De bad om ursäkt. Och det godtogs givetvis. Pause är ett mycket bra magasin som inte ligger i mittfåran. Dessutom bloggar Sveriges överlägset snyggaste tjej på deras hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sagt det förr och jag skriver det igen. Du skulle ha blivit världens bästa manager, typ för ett rockband eller vad fan som helst.

Anonym sa...

Ska du spela nånstans i Göteborg? Vore minsann på tiden.