måndag 12 november 2007

Ny vecka - Nya möjligheter

Nya vecka - nya möjligheter. Tänka positivt. Alltid ett bra sätt att börja sin vecka på. Den förra veckan avslutade jag dock positivt - tycker jag själv.

Både torsdagen och lördagen ägnades åt DJ gig. ComHem's typ personalfest på torsdagen tillsammans med Attic Micke på sax. Alltid lika kul att spela med honom. Även fast vi aldrig repat med varandra låter det alltid jävligt tight. Mest Mickes förtjänst. Men ändå.

Fredagen va mysig hemmakväll i soffan. Tysk importöl och ostbågar. Som utlovat.

Bilden stulen helt okänsligt från www.credd.se

På lördagen spelade jag på Vanilla Club. Det ligger på Linnégatan och har 18 års åldersgräns. Vi började kvällen med att äta några utvalda delar från deras meny. Maten va helt ok. Även om jag har svårt för att kalla snittar för mat. Spelningen drog igång vid kvart i tolv. Och kl halvtvå brann ett av slutstegen upp. Klockan halvtre var det knappt några gäster kvar så då åkte jag hem. Att gå vidare och kröka till klockan 05 känns jävligt 2003.

Idag måndag, måste jag släcka några andra bränder som uppstod i slutet av förra arbetsveckan. Och finns det något tråkigare än att rädda situationer i stället för att skapa nya positiva.

Anyway. Ny vecka - nya möjligheter.

Inga kommentarer: