fredag 23 november 2007

Vad va det som hände?


Gårdagen slutade med ett stort frågetecken. Det började dock redan natten till torsdagen. Fotbollsfest på Café Opera. Och alltid lika glada Anders kom förbi - vi drack Piña Coladas - som vanligt. Sen gick vi vidare till The White Room. 150 personer stod och trängdes på en femton kvadratmeter stor yta. Och till slut blev jag ombedd att lämna stället.


Jag va givetvis precis hur bakis som helst igår. Men ändå trotsade jag tyngdlagen och letade mig ut en sväng. Alex och jag gick ner till Sturecompagniet som laddat upp med Mojito kväll. Tre blomvaser med Mojito senare så är minnet något vagare. Alf & Combo spelade euforisk latinomusik. Sen kom födelsedagsbarnet Steve Angello. Kvällen slutade med att jag blev ombedd att gå från Solidaritet. Nej förresten. Jag gick förbi nya Village också. Och det va ju kul.

Jaha. Två kvällar i rad som jag alltså blivit utslängd från krogen. Ikväll stannar jag tokhemma. Tror att jag ska laga soppa. På Jordärtskockor. Och smaskig svamp. Om jag inte blir ombedd att lämna stället.

Inga kommentarer: