lördag 12 januari 2008

Alplängtan

Va bara hemma igår fredag. Jävligt skönt. Spelade Poker på nätet. Har under längre tid tränat med låstsaspengar. Den stora skillnaden och som gör det svårare att spela med riktiga insatser är tålamodet. Folk tar sån jävla tid på sig ibland att man ledsnar och till slut gör man dumma insatser. Jag ligger typ plus-minus-noll efter några partier. Däremot ligger jag fett med minus på bortkastad-tid-kontot.

Har precis ätit en brakfrukost. Skogaholmslimpa, ägg med kaviar, mandarinjuice och en kanna thé. Kollade på slalom på teve och blev jävligt sugen på att åka till alperna. Åre i all ära. Men de e liksom ett par tusen gånger bättre i alperna. Ska kolla om jag kan få med mig nån i slutet av februari/början av mars.

Ikväll spelar jag och Alex på Sturecompagniet. Men först ska jag hem till Becker som ska bjuda på Kyckling och Risotto. Han har visat sig vara en bra kock tidigare. Tar med en flaska rött.

Ses på Sture ikväll.

Inga kommentarer: