torsdag 31 januari 2008

En bild…


En bild säger mer än tusen ord.

Själv låg jag under täcket och frös och hade feberfrossa. Efter ett par kartor Alvedon/Ibumetin så känner jag mig dock en aning bättre idag. Imorgon är jag helt på banan.

Har haft mardrömmar om hur vårat nya DJ bås ska gå sönder och ramla över massa folk. Antar att drömmarna kommer på grund av min feber. Berättade det för Tobbe som styr allting med ombyggnaden. Han lugnade dock ner mig och sa att det kommer hålla. Så nu känner jag mig lugn igen.

Kollade två filmer igår. Först såg 'We Own The Night' och sen 'The Bucket List'. Båda sevärda.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dear Don, det förefaller som du är sjuk ofta. Hur är det med hälsan?

Don Tomaso sa...

Kanske har jag dåligt immunförsvar?? Eller så är det bara dassiga gener.

Anonym sa...

Kanske fel att kommentera hära... men skitsamma =).. kan man på något sätt OSA till sture på lördagar? tacksam för svar

Don Tomaso sa...

Vi har ingen direkt gästlista till Lördagarna på Sturecompagniet. Om du inte bokar bord förstås.

Anonym sa...

Okej =). Får försöka avsluta middag med tjejens familj tidigt så det finns plats för mig, haha!