onsdag 9 januari 2008

Business är business


Idag har jag blivit av med en vän. Jag fick ett samtal på min telefon som va ett sån't jävla slag under bältet. Jag ska inte gå in på detaljer. Ibland kan man agera efter känslor. Jag gör det själv allt som oftast. Men business är business.

Efter det här minst sagt stora snedsteget ser jag ingen anledning att prata eller umgås med denna människa. Att ge sig på mig som person utan att jag har gjort honom något personligt är helt enkelt förkastligt.

Fem minuter efter samtalet stängdes mitt telefonabonnemang av.

8 kommentarer:

Unknown sa...

En bild säger mer än tusen ord...

Anonym sa...

Vad hade ditt telnummer att göra med detta?

Anonym sa...

Faller en står tusen facebook kompisar åter

Anonym sa...

och på vilket sätt hade det med ditt telefonnummer att göra???

Anonym sa...

Får man gissa att den du inte är vän med längre är VD på ett klädföretag? Och numera bosatt i LA?

Don Tomaso sa...

Tyvärr. Helt fel.

Jag återkommer med en utförlig och färggrann blogg.

Anonym sa...

Härstammar mannen från Somalia?

Anonym sa...

hmmm din telefon betalades väl från somalia?