onsdag 16 januari 2008

Onsdag i hemmet


Ibland känns det förjävla skönt att ha ett bollplank som verkligen studsar tillbaka bollen. Efter att ha trampat lite vatten några timmar så blev jag ganska otålig (som vanligt). Nu känns det dock lite bättre. Eller mycket bättre.

Ikväll onsdag blir det tvätt-, städ- och tevekväll. Imorgon har vi stor fest för Tott på Sturecompagniet (klicka på bilden ovan). Vi kommer bland annat att lotta ut lite övernattningar i Åre och jag tror det kommer bli vår bästa torsdag hittills i år.

På fredag åker jag ner till Göteborg med några vänner. På kvällen går vi till Push. Ska bli roligt att se stället med egna ögon. Bilderna jag sett talar om en extremt snygg nattklubb.

På lördag ska jag och Alex återigen spela på Sture. Kommer bli riktigt kul.

5 kommentarer:

Anonym sa...

DT, jag har varit på Café opera många gånger, där har aldrig åldersgränsen varit något problem för mig. Hur är det på Sture? kommer man in om man är yngre än vad gränsen ligger på? mvh/ beundrare :)

Don Tomaso sa...

Alla ställen har en officiell åldersgräns. Sen finns det alltid gäster som kommer in ändå. Även fast de är yngre.

Om ett ställer har 18 års åldersgräns attraheras 16 åringar. Har man 20 vill 18 åringar komma in osv. Har man 27 vill ingen under 30 komma.

Konstigt men sant.

Anonym sa...

så om jag är 19 men väldigt vuxet sätt och 2 tjejer i samma ålder vill ha kul på lördag så kommer vi inte in ? :( alla ser vuxna ut och är uppför sig som såna.

Don Tomaso sa...

Vi har 23 års åldersgräns på Sture. Så det kan ju bli problem.

Anonym sa...

okej, vad synd då, kommer då från en annan stad i onödan :( får hitta ett annat place då ! frågar de alltid efter legitimation då?