onsdag 23 januari 2008

Mot väggen

Trevliga DJ Niko skickade över lite frågor som han ska presentera på Credd.se under morgondagen. Mina kära läsare får givetvis ta del av mina fyndiga svar redan ikväll.

La Mode heter Swedish House Mafias onsdagssatsning på Ambassadeur. Kan det bli annat än succé?
Jag har svårt att tänka mig att folk inte kommer ta den här satsningen på allvar. Jag har själv sett vilka bokningar som ligger framöver på La Mode. Och det kommer ingen kunna bemöta. Att Ambassadeur sedan tar in mycket folk kommer göra det mycket svårt för andra ställen med stora ytor att göra sig hörda dessa kvällar. Jag tror och hoppas att det här kan bli Stockholms överlägset bästa utekvällar under hela våren.

I övrigt – hur ser dina vardagar ut?
Jag har faktiskt mycket att göra nu i och med mitt nya jobb. Jag försöker komprimera och lägga alla mina möten under en och samma dag så kan jag vara kreativ de andra dagarna. Sen går jag på salsakurs på måndagskvällar och på tisdagar spelar jag och min mamma bingo. Onsdagarna händer det ju inget vettigt på, än så länge, så då håller jag mig hemma.

Till sist, vad får vi inte missa i helgen som kommer?
På torsdag arrangerar jag en stor fest tillsammans med Warner Music och rockbandet Simple Plan på Sturecompagniet. I helgen ska jag spela skivor på Sture. På fredag tillsammans med Viggbyholms stora son, Albin Myers, och på lördagen tillsammans med Uppsalas hetaste DJ Alex Lewerentz.

1 kommentar:

Anonym sa...

Som sagt, alldeles för mycket fritid...