onsdag 2 januari 2008

Nyårslöftet

Jaha. Nytt År. Igen. Dags att sammanfatta förra året. Eller förresten. Jag skiter i det. Kollar framåt istället. Det borde fler göra.

Jag tror dock att det kommer bli ett mycket roligt år på många sätt. Med mitt nya jobb i fickan kan det bli många roliga och spännande tillfällen framöver. Kanske inte direkt i januari. Den här überlånga jul/nyårshelgen har nog tagit hårt på många själar.

Nyårslöften skiter jag också i. Jag har bara utlovat ett nyårslöfte genom alla år, det va typ för femton år sen. Ett helt sanslöst löfte som jag aldrig skulle kunna lämna igen. Nämligen - att inte ha jeans på mig på ett helt år. Inte sluta röka eller ha en vit månad. Helt enkelt inte använda jeans på ett år.

Hur gick det? Håll i hatten. Jag klarade det.

Jag försöker komma ihåg vad jag använde för byxor. Och det är tomt. Men jag antar att jag mest gick omkring i kostym. Hade ett sånt jobb då. Illa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e underbar! Älskar dej! Du kan såå din grej. Bara fortsätt. Pusss