måndag 21 januari 2008

Topp 11

Det va ett tag sedan. Här följer mina favoritlåtar just nu (utan inbördes rangordning)

Buy Now - Body Crash (Dirty South)
Salem Al Fakir, Axwell & Ingrosso - It's True (Dabruck & Klein)
Ercola & Heikki L - Deep At Night
Starberger - Barettas Theme (Darwin & Backwall)
Eric Prydz - Thriller Education (Bootleg)
Mighty Dub Katz - Just Another Groove (Tocadisco)
Depeche Mode - Personal Jesus (Dirty South)
Roger Sanchez - Again (Laidback Luke)
Daft Punk - Around The World (Kid Dub)
David Guetta Vs. Nari Milani - Love Is Gnuk
Lazee - Rock Away

Jag skiter i om vissa låtar inte är splitternya. De här tycker jag svänger nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Don T! Vart köper du din musik ifrån? Har svårt att få tag å några av låtarna du just skrivit ner.

Don Tomaso sa...

Jag får mycket från skivbolagen. Annars köper jag på Beatport, Juno och på DJdownload.

Sen delar jag lite låtar med mina polarDJs förstås.

Anonym sa...

har du fått Body Crash (Dirty South Remix) från skivbolag?

Don Tomaso sa...

Jag har bara hört den än så länge. Så vitt jag vet släpps den nästa vecka.

Men det är nog det bästa jag hört på mycket mycket länge.

Anonym sa...

Du har sveriges bästa musiksmak. *blöt-puss* ;)