torsdag 24 januari 2008

Ingen vanlig torsdag

Att ha lite att göra kan vara skönt. Att ha mycket att göra är roligt. Att ha för mycket att göra är hur kul som helst. Till en viss gräns.

Idag har jag hunnit med:
• Vaknat
• Ätit en näringsrik frukost
• Duschat och borstat tänderna samt kamma mig
• Tvättat en maskin med mina favorit t-shirts
• Påbörjat arbetet med kvällens gästlistor
• Åkt tunnelbana ner till City
• Haft möte med Chippe om hur vi ska gå vidare med ett nytt projekt
• Haft möte med Uffe angående NRJ At The Club
• Haft möte med mina snickare om vårat nya DJ-bås på Sturecompagniet
• Haft möte med Filippa om vad vi ska ha i DJbåset
• Haft ett antal samtal med Jenny på Warner om kvällen med Simple Plan
• Åkt tunnelbana tillbaka till Söder
• Bloggat och skrivit detta

Detta ska jag hinna med:
• Åka taxi till Stora Essingen
• Spela skivor med Mike Feiner från The Attic på en mingelfest från kl 17.00
• Åka taxi hem vid 19.30
• Göra klart kvällens gästlistor
• Duscha, borsta tänderna samt kamma mig
• Äta middag på Sturecompagniet med bland annat Simple Plan och Sahara Hotnights
• Dricka en Fernet
• Spela några låtar med John Amatiello
• Dricka en Fernet
• Spela några låtar med John Amatiello
• Dricka en Fernet
• Åka hem
• Drömma om solen
• Somna

Inga kommentarer: