måndag 14 januari 2008

Måndagsnytt

Har haft lite trevliga måndagsmöten. Det som blev helt klart förra veckan och skapade ett mindre tumult i min vardag va att jag lyfte med mig det månatliga superevenemanget NRJ At The Club till min nya arbetsplats.

Det här uppskattades givetvis inte av min gamla arbetsivare. Mitt telefonabonnemang stängdes av tidigare än överrenskommet. Och ett samtal med personangrepp gjorde mig uppriktigt arg till en början. Idag är jag mest ledsen över att en relation har gått i spillo.

NRJ At The Club kommer dessutom att ske både i Göteborg och i Stockholm. Två gånger (en i varje stad) i månaden. Datum är inte spikade. Men premiären kommer bli något i hästväg. Planerna smids som bäst 'as we speak'.

Har precis sett Idrottsgalan på teve. Hade inbjudan. Men hade lite annat för mig innan. Kul att Zlatan vann. Han e för skön.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart i Göteborg kommer det att vara?

Don Tomaso sa...

Pressrelease kommer i början av februari. Tills dess är det locket på.